Tegnap elkezdtem a Dio szétszerelését, és állapotfelmérését. A mocit 25.000HUF-ért vettem, és ahhoz, hogy műszakilg rendben legyen, kb. 15-20.000HUF kell. Majd írok pontos összegeket.
Szóval tegnap délben elkezdtem leszedni a burkolatokat. Főleg hátul, mivel elől nincs sok dolgom, majd csak kilóméterspirál, és izzó csere lesz.
Elkezdődött a szétszedés
Még az elején tartok
Lekerült a hátsó burkolat
Teszik a tank és az olajtartály elhelyezése. Amiket láttam újabb robogókat, azokon az ülés mögött/alatt volt a tank, és az ülésdoboz alatt az olajtartály. Ezzel a megoldással nagyobb lehetett a tank, és az ülés alatti csomagtartó ezen a kis motoron.
Kicsit közelebbről
Azt még nem döntöttem el, hogy maradjanak-e a karbonmintás hátsóbúrák. A fényük végül is nem rossz...
Hátulról
A jobb oldal
Még a hengerrel...
Felső holtpont
Alsó holtpont
A dugó és a henger jó állapotban vannak, de a gyűrűket cserélni kell.
Variátor
A görgők nem tudom, hogy milyenek benne, de nagyon magas fordulaton mozdul meg a motor, és a fórumokon talált infók alapján kicsik. A gyári 8,5 grammos, de mivel ezen 70-es henger van, nagyobbat kell bele vennem. Az általános vélekedés szerint 10 grammos az ideális, majd kipróbáljuk.
Henger
A blokk
Blokk + hajtókar
A görgők, a főtengely és a csapágyak jó állapotban vannak, kottyanást nem érezni, ezért ezt nem is bontom meg.
Ugyan az jobbról
A 70-es hengeren lévő 50-es hengerfej...
Valamelyik baromarcú(már elnézést, de nem tudom ennél finomabban kifejezni magam) megvette a 70-es hengert, a dugót, és összerakta az 50-es hengerfejjel!!!
Mit várt el ettől a "tuningtól"?
Ma már vettem egy-két apróságot, majd publikálom. Sok alkatrészt rendelni kell, ezek kb. pénteken érkeznek meg, de nem gond, mert hét közben nem lesz időm szerelgetni a meló miatt.
Folyt.köv.