Hangácsi blogja

Hangácsi blogja

Autóbuzéria, ahogy nekem tetszik.

Top 5

  1. Dio felújítás 3. rész
  2. A várva-várt Senna film, magyar felirattal! Frissítve!!!
  3. Dio felújítás 4. rész - Az utolsó poszt
  4. Dio felújítás 2. rész
  5. Dio felújítás 1. rész

Keresés

Blogajánló

„Revolution után Evolution”: itt a legújabb Venom F5! A Hennessey Venom F5 2020-ban debütált, méghozzá nem kisebb céllal, minthogy első szériagyártású autóként áttörje a lélektani 500 km/h-s sebességhatárt. A hangzatos ígéret beváltásával azóta is adós az amerikai gyártó, ám a különböző speciális változatokkal nem: bemutatták már a nyitott tetős… autonetszervizek.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2015 október (1)
  • 2015 május (2)
  • 2015 március (1)
  • 2014 december (3)
  • 2014 november (1)
  • 2014 október (2)
  • 2014 szeptember (6)
  • 2014 augusztus (2)
  • 2014 július (2)
  • 2014 június (1)
  • 2014 május (3)
  • 2014 április (4)
  • Tovább...

Címkék

1/24 (13) 1/43 (65) 104 (1) 105 (2) 1100 (1) 1102 (1) 111 (1) 1203 (1) 125p (3) 126p (2) 13 (1) 1310 (1) 1500 (1) 200 (1) 2014 (4) 2015 (1) 203 (2) 2101 (1) 2109 (1) 2141 (1) 2203 (1) 237 (1) 24 10 (1) 311 (2) 312 (1) 313 (1) 353 (3) 356B (1) 400 (1) 407 (1) 408 (1) 45 (1) 452 (1) 469 (1) 601 (1) 603 (1) 603 1 (1) 613 (1) 67b (1) 69 (1) 745i (1) 750 (1) 911 (1) 968a (1) af34 (8) árvíz (1) audi (2) auto gp (1) awz (1) a 07 (1) b1000 (2) barkas (2) bburago (9) bis (1) bmw (6) bosto (1) bugatti (2) c5 (1) cabrio (2) camping (1) carlos sainz jr. (2) chevrolet (2) citroen (1) civic (2) corvette (1) coupé (1) csajka (1) dacia (3) david coulthard (2) dio (9) dodge (1) dtm (1) e36 (1) e65 (1) E85 (1) EB 110 (1) etcc (1) f1 (3) f8 (1) f9 (1) felújítás (7) ferrari (1) fiat (5) fiesta (2) ford (3) formula 1 (2) formula renault 2.0 (2) formula renault 3.5 (2) fso (1) gaz (6) goldenblog2011 (1) groupb (1) gtr (1) gymkhana (2) honda (11) HP (1) hungaroring (5) hyundai (1) ifa (2) is350 (1) jean ragnotti (2) kenblock (2) kia (1) kiállítás (1) kombi (2) kulabéla (1) lada (6) lancia (1) latvia (1) leaf (1) legendás autók (1) lexus (1) Le Mans (1) lotus (1) m20 (2) m21 (1) m24 (1) m3 (1) m5 (1) maserati (1) Melkus (1) mercedes (1) michelisz (2) modell (79) moszkvics (4) motor (1) M GMBH (1) M roadster (1) nissan (1) niva (1) nomad (1) norbi (1) nysa (1) oka (1) p50 (1) p70 (1) Pannónia (1) pick up (2) pobeda (1) polonez (1) polski (3) porsche (2) raf (1) rally (2) Red Bull Racing (2) reklám (4) Renault (1) renault (1) Renault F1 (2) retroautók (65) robogó (7) rs125 (1) RS 1000 (1) rt/10 (1) samara (2) segítség (2) senna (1) simson (1) skoda (1) soul (1) sr50 (1) subaru (1) syrena (3) szavazás (1) tarpan (1) tatra (3) tavria (1) TL 250 F (1) tourist (1) trabant (2) traction avant (1) trans (1) tűzverdák (1) type 55 (1) uaz (2) veloster (1) veterán (1) videó (13) viper (1) volga (3) volvo (1) vörösiszap (1) warszawa (4) wartburg (7) welly (1) World Series by Renault (2) WSR (2) wtcc (2) yugo (1) z3 (1) z4 (1) zaporozsec (1) zastava (2) zaz (2) zengő motorsport (1) Zil (1) zuk (1) Címkefelhő

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Dio felújítás 1. rész

Dio felújítás 1. rész

›
Dio felújítás 1. rész

2010/6/21 : hangacsi Szólj hozzá!

Tegnap elkezdtem a Dio szétszerelését, és állapotfelmérését. A mocit 25.000HUF-ért vettem, és ahhoz, hogy műszakilg rendben legyen, kb. 15-20.000HUF kell. Majd írok pontos összegeket.

Szóval tegnap délben elkezdtem leszedni a burkolatokat. Főleg hátul, mivel elől nincs sok dolgom, majd csak kilóméterspirál, és izzó csere lesz.

Elkezdődött a szétszedés

Még az elején tartok

Lekerült a hátsó burkolat

Teszik a tank és az olajtartály elhelyezése. Amiket láttam újabb robogókat, azokon az ülés mögött/alatt volt a tank, és az ülésdoboz alatt az olajtartály. Ezzel a megoldással nagyobb lehetett a tank, és az ülés alatti csomagtartó ezen a kis motoron.

Kicsit közelebbről

Azt még nem döntöttem el, hogy maradjanak-e a karbonmintás hátsóbúrák. A fényük végül is nem rossz...

Hátulról

A jobb oldal

Még a hengerrel...

Felső holtpont

Alsó holtpont

A dugó és a henger jó állapotban vannak, de a gyűrűket cserélni kell. 

Variátor

A görgők nem tudom, hogy milyenek benne, de nagyon magas fordulaton mozdul meg a motor, és a fórumokon talált infók alapján kicsik. A gyári 8,5 grammos, de mivel ezen 70-es henger van, nagyobbat kell bele vennem. Az általános vélekedés szerint 10 grammos az ideális, majd kipróbáljuk.

Henger

A blokk

Blokk + hajtókar

A görgők, a főtengely és a csapágyak jó állapotban vannak, kottyanást nem érezni, ezért ezt nem is bontom meg.

Ugyan az jobbról

A 70-es hengeren lévő 50-es hengerfej...

Valamelyik baromarcú(már elnézést, de nem tudom ennél finomabban kifejezni magam) megvette a 70-es hengert, a dugót, és összerakta az 50-es hengerfejjel!!!

Mit várt el ettől a "tuningtól"?

Ma már vettem egy-két apróságot, majd publikálom. Sok alkatrészt rendelni kell, ezek kb. pénteken érkeznek meg, de nem gond, mert hét közben nem lesz időm szerelgetni a meló miatt.

Folyt.köv.

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Boldog Új Évet!!! Boldog Új Évet!!!
  • Bugati Type 55 Bugati Type 55
  • BBurago BMW M Roadster E36/7 BBurago BMW M Roadster E36/7
  • Veterán Autók Kiállítása Veterán Autók Kiállítása
  • Retroautók Tarpan 237 Retroautók Tarpan 237

A bejegyzés trackback címe:

https://hangacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr972097080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard