Hangácsi blogja

Hangácsi blogja

Autóbuzéria, ahogy nekem tetszik.

Top 5

  1. Dio felújítás 3. rész
  2. A várva-várt Senna film, magyar felirattal! Frissítve!!!
  3. Dio felújítás 4. rész - Az utolsó poszt
  4. Dio felújítás 2. rész
  5. Dio felújítás 1. rész

Keresés

Blogajánló

„Revolution után Evolution”: itt a legújabb Venom F5! A Hennessey Venom F5 2020-ban debütált, méghozzá nem kisebb céllal, minthogy első szériagyártású autóként áttörje a lélektani 500 km/h-s sebességhatárt. A hangzatos ígéret beváltásával azóta is adós az amerikai gyártó, ám a különböző speciális változatokkal nem: bemutatták már a nyitott tetős… autonetszervizek.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2015 október (1)
  • 2015 május (2)
  • 2015 március (1)
  • 2014 december (3)
  • 2014 november (1)
  • 2014 október (2)
  • 2014 szeptember (6)
  • 2014 augusztus (2)
  • 2014 július (2)
  • 2014 június (1)
  • 2014 május (3)
  • 2014 április (4)
  • Tovább...

Címkék

1/24 (13) 1/43 (65) 104 (1) 105 (2) 1100 (1) 1102 (1) 111 (1) 1203 (1) 125p (3) 126p (2) 13 (1) 1310 (1) 1500 (1) 200 (1) 2014 (4) 2015 (1) 203 (2) 2101 (1) 2109 (1) 2141 (1) 2203 (1) 237 (1) 24 10 (1) 311 (2) 312 (1) 313 (1) 353 (3) 356B (1) 400 (1) 407 (1) 408 (1) 45 (1) 452 (1) 469 (1) 601 (1) 603 (1) 603 1 (1) 613 (1) 67b (1) 69 (1) 745i (1) 750 (1) 911 (1) 968a (1) af34 (8) árvíz (1) audi (2) auto gp (1) awz (1) a 07 (1) b1000 (2) barkas (2) bburago (9) bis (1) bmw (6) bosto (1) bugatti (2) c5 (1) cabrio (2) camping (1) carlos sainz jr. (2) chevrolet (2) citroen (1) civic (2) corvette (1) coupé (1) csajka (1) dacia (3) david coulthard (2) dio (9) dodge (1) dtm (1) e36 (1) e65 (1) E85 (1) EB 110 (1) etcc (1) f1 (3) f8 (1) f9 (1) felújítás (7) ferrari (1) fiat (5) fiesta (2) ford (3) formula 1 (2) formula renault 2.0 (2) formula renault 3.5 (2) fso (1) gaz (6) goldenblog2011 (1) groupb (1) gtr (1) gymkhana (2) honda (11) HP (1) hungaroring (5) hyundai (1) ifa (2) is350 (1) jean ragnotti (2) kenblock (2) kia (1) kiállítás (1) kombi (2) kulabéla (1) lada (6) lancia (1) latvia (1) leaf (1) legendás autók (1) lexus (1) Le Mans (1) lotus (1) m20 (2) m21 (1) m24 (1) m3 (1) m5 (1) maserati (1) Melkus (1) mercedes (1) michelisz (2) modell (79) moszkvics (4) motor (1) M GMBH (1) M roadster (1) nissan (1) niva (1) nomad (1) norbi (1) nysa (1) oka (1) p50 (1) p70 (1) Pannónia (1) pick up (2) pobeda (1) polonez (1) polski (3) porsche (2) raf (1) rally (2) Red Bull Racing (2) reklám (4) renault (1) Renault (1) Renault F1 (2) retroautók (65) robogó (7) rs125 (1) RS 1000 (1) rt/10 (1) samara (2) segítség (2) senna (1) simson (1) skoda (1) soul (1) sr50 (1) subaru (1) syrena (3) szavazás (1) tarpan (1) tatra (3) tavria (1) TL 250 F (1) tourist (1) trabant (2) traction avant (1) trans (1) tűzverdák (1) type 55 (1) uaz (2) veloster (1) veterán (1) videó (13) viper (1) volga (3) volvo (1) vörösiszap (1) warszawa (4) wartburg (7) welly (1) World Series by Renault (2) WSR (2) wtcc (2) yugo (1) z3 (1) z4 (1) zaporozsec (1) zastava (2) zaz (2) zengő motorsport (1) Zil (1) zuk (1) Címkefelhő

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Dio felújítás 2. rész

Dio felújítás 2. rész

›
Dio felújítás 2. rész

2010/8/05 : hangacsi Szólj hozzá!

Megérkeztek az újabb alkartrészek, és összeállt a moci.

Sajnos nem ment minden egyszerűen, hála az alkatrészkereskedő nemtörődömségének.Nézzük részletesen, mi történt az elmúlt napokban.

 Megvan az új dugattyú.

Az új dugó

Vettem tűgörgőt.

A régi és az új görgő

Kicseréltettem a benzinszűrőt, mert a régi vékony volt.

Az új benzinszűrő

Rendeltem indexkapcsolót.

Az új indexkapcsoló

Ezt egy kicsit farigcsálni kellett, mert pontatlan az utángyártott, dfe egy késsel könnyen meg tudtam oldani a fülek megfaragását.

Itt kellett egy kicsit kifaragni, hogy bepattanjon

És így minden kapcsolót kicseréltem.

Az összes kapcsoló kicserélve

Megérkezett az új, 70-es hengerfej.

Az új hengerfej

Csilli-villi

 Jó nagy az égéstér

Sokkal másabb, mint a régi, 50-es hengerfej. Azért nem mindegy, milyen az égéstér...

A régi és az új

Van egy kis különbség...

Ez után elkezdtem az összeszerelést.

Bekerült a tűgörgő,

A tűgörgő helye...

Útban befelé...

És megérkezett...

Felraktam a dugattyút,

Itt még minden jónak tűnik...

Majd felkrült a henger és a hengerfej.

De ekkor jött egy hatalmas probléma. Mikor a csavarokat meghúztam, a ventillátort megfogva megpróbáltam átforgatni a főtengelyt, és egy fémes koppanás kíséretében megakadt. A csavarok fellazítása után láttam, hogy a dugó kb. 2mm-el magasabb, és beleér a hengerfejbe.

Újra levettem a hengert, a dugót, és visszavittem az alkatrészkereskedőhöz, aki visszaadta az árát.

Ezután a netről rendeltem dugót. Kiderült, hogy a rossz dugó az állóhengeresbe való.

Mikor megjött az új dugó, újra összeraktam.

A jó dugó doboza

A doboz tartalma

 Kicsit furcsa a dugó tetejének a megmunkálása, de a lényeg, hogy működik

Az összerakás alatt újabb probléma akadt. Az utolsó tőcsavart beleszakítottam a blokkba. Ekkor segítségül hívtam az egyik munkatársamat, aki a helyi motorguru.

A segítőim: Zsolti és a fia, Bálint

Vele átalakítottuk a blokkot fix tőcsavarosra, ez a későbbbi összeszerelést is megkönnyítette, majd szépen elkezdtük összerakni a mocit.

A tőcsavarok és a dugó a helyükön

A pasztázás(ezt természetesen korábban is megcsináltam, csak koszos kézzel nem akartam fényképezni)

Így sokkal könnyebb felrakni a hengert

 Az utolsó mozzanatok

Az összerakás végra teljes sikerrel zárult. Sajnos kiderült, hogy az autómata szívató nem működik, majd ezt ki kell cserélni.

Mikor sikerült beindítani, nagyon megörültem. Az első méterek után elkezdtük a karbit beállítani, de ez nem ment, mert valószínűleg kicsi a főfúvóka, majd rendelek bele nagyobbat, és ki is takarítom(tudom, ezzel kellett volna kezdenem). A variátor görgők is elég nagyok, majd próbálkozom kissebbel.

A bejáratás alatt 40-45-ös tempót tartva nagyon jól muzsikál a gép.

Sajnos 80km után akadt egy kis probléma, de szerencsére nem sújos, de ezt majd egy későbbi posztban leírom.

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Boldog Új Évet!!! Boldog Új Évet!!!
  • Chevrolet Corvette C5 Chevrolet Corvette C5
  • WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló folytatás WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló folytatás
  • Legendás Autók Chevrolet Nomad Legendás Autók Chevrolet Nomad
  • Retroautók Barkas B1000 HP Retroautók Barkas B1000 HP

A bejegyzés trackback címe:

https://hangacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr612199894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard