Lassan a végére érek az alkatrészbeszerzésnek.
Alkatrészek kis kupaca
Kb. jövő hét közepén jön meg a hengerfej, az indexkapcsoló és a sztenderhez való rugó.
Már néhány dolgot kicseréltem, így szerintem a hét második felében már újra pöfögni fog a moci.
Az új akksi a dobozával
Kapott új akksit.(régi nem is volt) És a bizosítékokat is kicseréltem a megfelelőekre.
Biztosítékok a helyükön
Akksi is a helyén
Itt már a helyén van.
Beraktam az új görgőket.
Az új görgők
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, mert a gyári tömegűek 8,5grammosak, de én 10 grammosat vettem, mert a 70-es hengerhez azt ajánlják.
A régi görgők
Ezek a régi görgők. Jó szarok voltak, és 1 különbözött a többitől.
Megvan már az új gyűrűszett. Mikor kivettem a régi dugót, egy kis tisztítás után megláttam, hogy beleért a régi hengerfejbe(a henger 70-es, és 50-es hengerfejjel rakták össze, amiből le is szedtek egy kicsit). Kicserélem a zégergyűrűket is, és új hengert is kap. Természetesen a tömítések is mentek a kukába.
Henger- és hengerfejtömítés
Kipufogó tömítés
Dugattyúgyűrűk, és a 35ft-os címke alján a zégerek
Az új dugó
Vágtam új szivacsot a légszűrőbe, és alapos olajozás után került a helyére.
A méretre szabott légszűrőszivacs
Kapott a moci egy önindító gombot, mert ez hiányzott, de akkor már a kürt gombját is kicseréltem, mert a régi elég szarul nézett ki, és ez csak egy filléres alkatrész. ugyan ezért cseréltem ki a fényváltót is. Az index kapcsoló nem működik, de először rosszat hoztak, így rendeltem máshonnan, ezért az még várat a cserére.
Két új gomb
Régi és új 1. Szerintem megért 875Ft-ot az új gomb
Régi és új 2.
A két gomb már a helyén
Ezen kívül a műszerfalvilágítás izzóit cseréltem ki, már működik az is, illetve még a fényszóróval lesz egy kis dolgom, mert egy HELYZETJELZŐBE VALÓ izzót raktak bele, és így vennem kellett új izzót és izzó befogót. ezek e helyükön vannak, de mivel az új befogónak más a csatlakozása, még ezt be kell kötni. Ma ezt még megcsinálom.
Műszerfali izzók
A benzinszűrö kicsi, majd kicseréltetem nagyobbra, de itt van az új gyertya, az izzó és annak lefogója
A lámpatest állítócsavarjának a szögletes anyája is ki volt törve a helyéről, ezt egy epoxi alapú két-komponensű ragasztóval rögzítettem.
Még a tökör felfogatása is kérdőjeles, mert a menet ki van rágódva. Első megoldásként megpróbálom feltölteni az epoxi alapú ragasztóval, és abba menetet vágni, de ha nem jön be, még van egy-két ötletem.
A sztender még nincs fent ,de már megvan.
Az új sztender
Felraktam a légszűrőházat és a variátor deklit is. Jelenleg így néz ki a moci.
Kezdenek a helyére kerülni a dolgok
Félig hátulról
Ha a hét közepén kész lesz, akkor hétvégén jön a beszámoló a befejezésről, és az első méterekről.