Hangácsi blogja

Hangácsi blogja

Autóbuzéria, ahogy nekem tetszik.

Top 5

  1. Dio felújítás 3. rész
  2. A várva-várt Senna film, magyar felirattal! Frissítve!!!
  3. Dio felújítás 4. rész - Az utolsó poszt
  4. Dio felújítás 2. rész
  5. Dio felújítás 1. rész

Keresés

Blogajánló

„Revolution után Evolution”: itt a legújabb Venom F5! A Hennessey Venom F5 2020-ban debütált, méghozzá nem kisebb céllal, minthogy első szériagyártású autóként áttörje a lélektani 500 km/h-s sebességhatárt. A hangzatos ígéret beváltásával azóta is adós az amerikai gyártó, ám a különböző speciális változatokkal nem: bemutatták már a nyitott tetős… autonetszervizek.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2015 október (1)
  • 2015 május (2)
  • 2015 március (1)
  • 2014 december (3)
  • 2014 november (1)
  • 2014 október (2)
  • 2014 szeptember (6)
  • 2014 augusztus (2)
  • 2014 július (2)
  • 2014 június (1)
  • 2014 május (3)
  • 2014 április (4)
  • Tovább...

Címkék

1/24 (13) 1/43 (65) 104 (1) 105 (2) 1100 (1) 1102 (1) 111 (1) 1203 (1) 125p (3) 126p (2) 13 (1) 1310 (1) 1500 (1) 200 (1) 2014 (4) 2015 (1) 203 (2) 2101 (1) 2109 (1) 2141 (1) 2203 (1) 237 (1) 24 10 (1) 311 (2) 312 (1) 313 (1) 353 (3) 356B (1) 400 (1) 407 (1) 408 (1) 45 (1) 452 (1) 469 (1) 601 (1) 603 (1) 603 1 (1) 613 (1) 67b (1) 69 (1) 745i (1) 750 (1) 911 (1) 968a (1) af34 (8) árvíz (1) audi (2) auto gp (1) awz (1) a 07 (1) b1000 (2) barkas (2) bburago (9) bis (1) bmw (6) bosto (1) bugatti (2) c5 (1) cabrio (2) camping (1) carlos sainz jr. (2) chevrolet (2) citroen (1) civic (2) corvette (1) coupé (1) csajka (1) dacia (3) david coulthard (2) dio (9) dodge (1) dtm (1) e36 (1) e65 (1) E85 (1) EB 110 (1) etcc (1) f1 (3) f8 (1) f9 (1) felújítás (7) ferrari (1) fiat (5) fiesta (2) ford (3) formula 1 (2) formula renault 2.0 (2) formula renault 3.5 (2) fso (1) gaz (6) goldenblog2011 (1) groupb (1) gtr (1) gymkhana (2) honda (11) HP (1) hungaroring (5) hyundai (1) ifa (2) is350 (1) jean ragnotti (2) kenblock (2) kia (1) kiállítás (1) kombi (2) kulabéla (1) lada (6) lancia (1) latvia (1) leaf (1) legendás autók (1) lexus (1) Le Mans (1) lotus (1) m20 (2) m21 (1) m24 (1) m3 (1) m5 (1) maserati (1) Melkus (1) mercedes (1) michelisz (2) modell (79) moszkvics (4) motor (1) M GMBH (1) M roadster (1) nissan (1) niva (1) nomad (1) norbi (1) nysa (1) oka (1) p50 (1) p70 (1) Pannónia (1) pick up (2) pobeda (1) polonez (1) polski (3) porsche (2) raf (1) rally (2) Red Bull Racing (2) reklám (4) renault (1) Renault (1) Renault F1 (2) retroautók (65) robogó (7) rs125 (1) RS 1000 (1) rt/10 (1) samara (2) segítség (2) senna (1) simson (1) skoda (1) soul (1) sr50 (1) subaru (1) syrena (3) szavazás (1) tarpan (1) tatra (3) tavria (1) TL 250 F (1) tourist (1) trabant (2) traction avant (1) trans (1) tűzverdák (1) type 55 (1) uaz (2) veloster (1) veterán (1) videó (13) viper (1) volga (3) volvo (1) vörösiszap (1) warszawa (4) wartburg (7) welly (1) World Series by Renault (2) WSR (2) wtcc (2) yugo (1) z3 (1) z4 (1) zaporozsec (1) zastava (2) zaz (2) zengő motorsport (1) Zil (1) zuk (1) Címkefelhő

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló folytatás

WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló folytatás

›
WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló folytatás

2014/9/18 : hangacsi Szólj hozzá!

Valamilyen okból nem jelenik meg végig a poszt, ezért kettéosztottam. Következzen a folytatás. Ha valaki ide kattintott először, akkor itt az előzmény.

DSCN0391.JPG

 

A futam után egy újabb Renault Sport Show következett amit már szintén a boxokkal szemben lévő tribünről követtünk figyelemmel.

 

 

Ez után Coulthard újra megkergette a Renault V8-asával szerelt Forma 1-es Red Bullt.

 

 

Utána jött a Renault Twingo bemutatója, illetve egy rövid interjú az autó magyar tervezőjével.

 

 

Ez után visszamentünk az első kanyarhoz, hogy onnan nézzük a Formula Renault 3.5 sorozat hungaroringi zárófutamát. Itt sajnos csak egy nagyon rövid videót tudtam készíteni, mert a fényképezőm közben már lemerült.

Az előzőekhez hasonlóan itt sem írnék a futamról, legyen elég annyi, hogy az atók nagyon gyorsak, nagyon látványosak, irtózatosan jó a hangjuk és a pilóták is kitesznek magukért. Ahol van egy ici-pici rés, oda ők biztosan beszúrják az autó orrát, így egy nagyon látványos futamban volt részünk.

 

 

A verseny után viszzamentünk a tribünre a hátralévő bemutatókat megnézni. Ekkor a korábban már látott műsorszámokat nézhettük meg újra, kiegészülve a Renault Club autóinak felvonulásával, de ezeket is napokig elnézegettem volna, mert egyszerűen megunhatatlan.

Összegezve az aznap látottakat, mindannyian nagyon elégedettek voltunk. Nagyon jó volt a szervezés/rendezés. Fantasztikus, hogy ilyen közel engedik a nézőket az eseményekhez. Ez a világon teljesen egyedülálló. Sokkal emberközelibb az egész, mint a többi itt megforduló sorozat, gondolok itt a WTCC-re, a DTM-re illetve a Forma 1-re. Ezért az élményért szívesen kifizettem volna bármelyik előzőleg felsorolt rendezvény jegyárát, és az tényleg hab a tortán, hogy ez az egész teljesen ingyenes!

A barátaim közül, akikkel voltam az egyikük nem volt még soha autóversenyen, nem is nagyon érdekli, de olyan jól érezte magát, hogy jövőre biztosan újra eljön. Velünk eggyütt.

Ezúton is köszönöm, hogy létrehozták ezt a fantasztikus sorozatot és elhozták immár sokadjára Magyarországra is. Nekem ez volt az első, de biztosan nem az utolsó. Remélem még nagyon sokáig visszatérhetünk erre a rendezvényre.

Köszönöm mindenkinek a kitartó olvasást. Ha bárkinek bármi javaslata van a bloggal vagy a posttal kapcsolatban, nyugodtan írja le a véleményét, hogy jobbá; érdekesebbé tegyem a blogot.

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Citroen Traction Avant Citroen Traction Avant
  • Chevrolet Corvette C5 Chevrolet Corvette C5
  • Bburago BMW E36 M3 GTR Bburago BMW E36 M3 GTR
  • Legendás Autók Porsche 356B Cabrio Legendás Autók Porsche 356B Cabrio
  • Veterán Autók Kiállítása Veterán Autók Kiállítása

A bejegyzés trackback címe:

https://hangacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr566709053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard