Hangácsi blogja

Hangácsi blogja

Autóbuzéria, ahogy nekem tetszik.

Top 5

  1. Dio felújítás 3. rész
  2. A várva-várt Senna film, magyar felirattal! Frissítve!!!
  3. Dio felújítás 4. rész - Az utolsó poszt
  4. Dio felújítás 2. rész
  5. Dio felújítás 1. rész

Keresés

Blogajánló

Halászlé helyett fotózni mentünk Bajára. Kétszer is! Ahogy a cím is mutatja, ebben az írásban Bajára látogatunk, először 2023. decemberében, majd 2024 júliusában, elsősorban buszokat kattintgatni, de azért a halászléről sem feledkeztünk meg. Előbbiekről szól a mai bejegyzés: A néhai Bács Volán felségterületének központját adó Baja különös helyet… buszvonal.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2015 október (1)
  • 2015 május (2)
  • 2015 március (1)
  • 2014 december (3)
  • 2014 november (1)
  • 2014 október (2)
  • 2014 szeptember (6)
  • 2014 augusztus (2)
  • 2014 július (2)
  • 2014 június (1)
  • 2014 május (3)
  • 2014 április (4)
  • Tovább...

Címkék

1/24 (13) 1/43 (65) 104 (1) 105 (2) 1100 (1) 1102 (1) 111 (1) 1203 (1) 125p (3) 126p (2) 13 (1) 1310 (1) 1500 (1) 200 (1) 2014 (4) 2015 (1) 203 (2) 2101 (1) 2109 (1) 2141 (1) 2203 (1) 237 (1) 24 10 (1) 311 (2) 312 (1) 313 (1) 353 (3) 356B (1) 400 (1) 407 (1) 408 (1) 45 (1) 452 (1) 469 (1) 601 (1) 603 (1) 603 1 (1) 613 (1) 67b (1) 69 (1) 745i (1) 750 (1) 911 (1) 968a (1) af34 (8) árvíz (1) audi (2) auto gp (1) awz (1) a 07 (1) b1000 (2) barkas (2) bburago (9) bis (1) bmw (6) bosto (1) bugatti (2) c5 (1) cabrio (2) camping (1) carlos sainz jr. (2) chevrolet (2) citroen (1) civic (2) corvette (1) coupé (1) csajka (1) dacia (3) david coulthard (2) dio (9) dodge (1) dtm (1) e36 (1) e65 (1) E85 (1) EB 110 (1) etcc (1) f1 (3) f8 (1) f9 (1) felújítás (7) ferrari (1) fiat (5) fiesta (2) ford (3) formula 1 (2) formula renault 2.0 (2) formula renault 3.5 (2) fso (1) gaz (6) goldenblog2011 (1) groupb (1) gtr (1) gymkhana (2) honda (11) HP (1) hungaroring (5) hyundai (1) ifa (2) is350 (1) jean ragnotti (2) kenblock (2) kia (1) kiállítás (1) kombi (2) kulabéla (1) lada (6) lancia (1) latvia (1) leaf (1) legendás autók (1) lexus (1) Le Mans (1) lotus (1) m20 (2) m21 (1) m24 (1) m3 (1) m5 (1) maserati (1) Melkus (1) mercedes (1) michelisz (2) modell (79) moszkvics (4) motor (1) M GMBH (1) M roadster (1) nissan (1) niva (1) nomad (1) norbi (1) nysa (1) oka (1) p50 (1) p70 (1) Pannónia (1) pick up (2) pobeda (1) polonez (1) polski (3) porsche (2) raf (1) rally (2) Red Bull Racing (2) reklám (4) renault (1) Renault (1) Renault F1 (2) retroautók (65) robogó (7) rs125 (1) RS 1000 (1) rt/10 (1) samara (2) segítség (2) senna (1) simson (1) skoda (1) soul (1) sr50 (1) subaru (1) syrena (3) szavazás (1) tarpan (1) tatra (3) tavria (1) TL 250 F (1) tourist (1) trabant (2) traction avant (1) trans (1) tűzverdák (1) type 55 (1) uaz (2) veloster (1) veterán (1) videó (13) viper (1) volga (3) volvo (1) vörösiszap (1) warszawa (4) wartburg (7) welly (1) World Series by Renault (2) WSR (2) wtcc (2) yugo (1) z3 (1) z4 (1) zaporozsec (1) zastava (2) zaz (2) zengő motorsport (1) Zil (1) zuk (1) Címkefelhő

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló 1. rész

WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló 1. rész

›
WSR 2014 Hungaroring Élménybeszámoló 1. rész

2014/9/18 : hangacsi Szólj hozzá!

Múlt vasárnap újra a Hungaroringre látogattunk a World Series by Renault rendezvényre.

 DSCN0063.JPG

Induláskor és út közben végig szakadó esőben mentünk, a látótávolság néhol a 30-40 métert is alig érte el, de mindenki óvatosan és odafigyelve, előzékenyen közlekedett a pályán, így szerencsésen odaértünk és addigra úgy tűnt az időjárás is kegyeibe fogad minket, mert elállt az eső.

DSCN0116.JPG

A főkapun mentünk be, de amíg a kapunyitásra vártunk, összebarátkoztunk Szisz Ferenccel, aki 1906-ban Franciaországban, Le Mans környékén lezárt utakon megnyerte a világ első nagydíjversenyét. Egy 13 literes motorral ellátott, háromfokazatú váltóval rendelkező Renault volánja mögött teljesítette a kétnapos, 1236 kilóméteres embert és gépet próbáló versenyt.

DSCN0124.JPG

DSCN0125.JPGItt már egész jól összehaverkodtunk.

A belépés után, mivel nem sokan voltak, azt javasoltam, hogy gyorsan nézzünk szét és készítsük el a fényképeket, mert később a nagy tömeg miatt már nem lesz egyszerű.

Az alagút után a paddock felé vezető út bal oldalán lévő nagy aszfaltozott részen Renault autókiállítás és a szimulátorok várták a közönséget.

Először a régi Renault versenyautókat néztük meg. Egytől-egyik gyönyörű állapotú autók voltak, amiket később a pályán is megmutattak a közönségnek.

A képre kattintva galéria nyílik

Utána megnéztük az új Traffic és Master teherautókat illetve a Clio Rs és Megane Rs modelleket is.

DSCN0166.JPG

DSCN0168.JPG

DSCN0170.JPG

Benéztünk a szimulátor sátorba, ahol minden korosztály megtalálhatta a neki való szimulátort, illetve itt zajlott később a kerékcsere verseny is.

  • Szimulátor galéria

A képre kattintva galéria nyílik

Itt volt a Renault boutiqe is, ahol mindenféle a márkához kapcsolódó ajándéktárgyat lehett vásárolni. Szokásomhoz híven egy nyakbaakasztót vettem amire a lelaminált jegy kerül majd.

DSCN0446.JPG

Volt még egy Mégane Rs egy Megane Trophy versenyautó társaságában a közelben egy Clio Cup versenyautó is.

A képre kattintva galéria nyílik

Mellete volt a batak ahol bárki kipróbálhatta mit tud, illetve egy Formula Renault 3.5 versenyautó is.

A képre kattintva galéria nyílik

Tovább haladva a paddock felé Renault Trucks T sorozatának két példánya állta az utunkat.

DSCN0200.JPG

DSCN0203.JPG

Vele majdnem szemben a VIP sátor, de mögöttük az egyik nagy szenzáció, a Red Bull Racing 2012-es Forma 1-es versenyautója, az RB8-as sátra volt látható. Érdekes kontrasztként a sátorban megbújt egy Renault Twizy is durván felspojlerezve.

A képre kattintva galéria nyílik

Út közben természetesen mindenhol Mégane Rs-ekbe botlottunk.DSCN0202.JPG

Miközben lassan elértünk a Paddockhoz, megkezdődött a Formula Renault 2.0 időmérő edzése is. Az időmérőket nem kísértük nagy figyelemmel, mert szét akartunk nézni alaposan, hogy utána ne kelljen elhagyni a nézőteret, nehogy lemaradjunk valami eseményről a pályán.DSCN0219.JPG

A Paddockban fantasztikus látvány fogadott minket. A csapatok gyönyörű kamionjai, illetve a nyitott boxok és sátrak minden autósport kedvelő szívét meglágyítják. Nagyon jó érzés karnyújtásnyira lenni a versenyzőktől és a csapatoktól, és látni ahogy készítik fel az autókat az időmérőre és a versenyre.

 

Amíg itt töltöttük az időt, a 2.0-ások időmérője befejeződött és az autókat elhelyezték a Parc Fermében, és kezdetétt vette a 3.5-ösök időmérője is.

 

 

Ezekről készült képek az alábbi két galériában láthatók.

A képre kattintva galéria nyílik

A képre kattintva galéria nyílik

Mivel lassan kezdtünk megéhezni, úgy döntöttünk, hogy a tribün felé vesszük az irányt és elfogyasztunk pár szendvicset.

Közben a boxokban lázasan folyt a munka.

DSCN0305.JPG

 

DSCN0306.JPG

 

DSCN0307.JPG

 

Miután jót ettünk, megnéztük a tribün mögötti részt.

Rögtön szemet szúrt valami kis kék gyösz, ami nagyon kirívó volt az autók között.

A Renault Twingo Twin'Run egy elborult koncepció. Ebbe a pici autóba a Mégane Trophy versenyautó Nissan eredetű 3.5 literes V6-os motorját paszírozták a két tengely közé. 316loerő, 4,5 másodperces gyorsulás 0-100km/h-ra. A megállásról hatdugattyús fékek gondoskodnak a 18"-as felnik mögé szerelve, és a tapadást elöl 205/40, hátul 240/35-ös gumik adják. Ez volt az akkor még nem ismert új Twingo előfutára. Később láthattuk a pályán is, nagyon durva kis gép. Kéne.

  • Twin‘Run

 A képre kattintva galéria nyílik

Tovább haladva a Renault Club utcai ritkaságait lehetett megcsodálni.

  • Renault Club
A képre kattintva galéria nyílik

Miközben itt csorgattuk a nyálunkat, elkezdődött a pályán a Renault Sport Show.

Itt négy teljesen gyári, 265 lóerős Mégane Rs-el mutattak be profi pilóták egy elég látványos műsort.

  • Renault Sport Show

A képre kattintva galéria nyílik

Utána jött az, amire biztos sokan vártak és nagyon sokan emlékezni fognak: az Infiniti Red Bull Racing F1 Show, amiben David Coulthard többszörös futamgyőztes, volt Forma 1-es pilóta kergette meg a Red Bull Renault RB8-ast. A hang és a látvány egyaránt feledhetetlen volt.

A képre kattintva galéria nyílik

Ez után jött egy ralilegenda. Jean Ragnotti egy régi versenyautója volánja mögött mutatott egy keveset a vezetési tudásából és abból, hogy mit tud ez a kis Renault 5 Maxi Turbo. Ő volt egyébként az első pilóta, aki turbós autóval futamgyőzelmet aratott, ráadásul a legendás Monte-Carlo Ralit nyerte meg egy ehhez nagyon hasonló autóval 1981-ben.

 

 

Utána boxutcabejárás volt, amikor is mi folytattuk a tribün mögötti rész felfedezését. Készítettünk még pár képet, begyűjtöttünk pár ajándékot, és mikor végeztünk, az első kanyar egyik lelátója felé vettük az irányt, hogy onnan nézhessük a Formula Renault 2.0 futamot.

 

 

Idő közben az egyik Daciás vicces kedvében volt, és hogy ne lógjon ki a sorból, kicsit átalakított egy BMW-t általános derültséget keltve ezzel.

 

DSCN0360.JPG

 

DSCN0361.JPG

 

A bmw háta mögött pedig ez volt látható:

 

DSCN0362.JPG

 

DSCN0363.JPG

 

A 2.0-ás futam nagyon élvezetes volt. Részletes leírásba nem mennék bele, megtették és megteszik ezt helyettem olyanok, akik sokkal jobban értenek hozzá.

Azért pár kép és videó készült itt is.

  • Formula Renault 2.0

A képre kattintva galéria nyílik

 

 

 

 

Erről a lelátóról jó kilátás nyílt az általunk először körbejárt területre is.

 

DSCN0371.JPG

 Sajnos valamiért nem jelenik meg a teljes poszt, ezért kettészedtem. Itt a folytatás

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Citroen Traction Avant Citroen Traction Avant
  • Bugati Type 55 Bugati Type 55
  • Veterán Autók Kiállítása Veterán Autók Kiállítása
  • Retroautók Tarpan 237 Retroautók Tarpan 237
  • Retroautók Barkas B1000 HP Retroautók Barkas B1000 HP

A bejegyzés trackback címe:

https://hangacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr96708057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard