Hangácsi blogja

Hangácsi blogja

Autóbuzéria, ahogy nekem tetszik.

Top 5

  1. Dio felújítás 3. rész
  2. A várva-várt Senna film, magyar felirattal! Frissítve!!!
  3. Dio felújítás 4. rész - Az utolsó poszt
  4. Dio felújítás 2. rész
  5. Dio felújítás 1. rész

Keresés

Blogajánló

Halászlé helyett fotózni mentünk Bajára. Kétszer is! Ahogy a cím is mutatja, ebben az írásban Bajára látogatunk, először 2023. decemberében, majd 2024 júliusában, elsősorban buszokat kattintgatni, de azért a halászléről sem feledkeztünk meg. Előbbiekről szól a mai bejegyzés: A néhai Bács Volán felségterületének központját adó Baja különös helyet… buszvonal.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2015 október (1)
  • 2015 május (2)
  • 2015 március (1)
  • 2014 december (3)
  • 2014 november (1)
  • 2014 október (2)
  • 2014 szeptember (6)
  • 2014 augusztus (2)
  • 2014 július (2)
  • 2014 június (1)
  • 2014 május (3)
  • 2014 április (4)
  • Tovább...

Címkék

1/24 (13) 1/43 (65) 104 (1) 105 (2) 1100 (1) 1102 (1) 111 (1) 1203 (1) 125p (3) 126p (2) 13 (1) 1310 (1) 1500 (1) 200 (1) 2014 (4) 2015 (1) 203 (2) 2101 (1) 2109 (1) 2141 (1) 2203 (1) 237 (1) 24 10 (1) 311 (2) 312 (1) 313 (1) 353 (3) 356B (1) 400 (1) 407 (1) 408 (1) 45 (1) 452 (1) 469 (1) 601 (1) 603 (1) 603 1 (1) 613 (1) 67b (1) 69 (1) 745i (1) 750 (1) 911 (1) 968a (1) af34 (8) árvíz (1) audi (2) auto gp (1) awz (1) a 07 (1) b1000 (2) barkas (2) bburago (9) bis (1) bmw (6) bosto (1) bugatti (2) c5 (1) cabrio (2) camping (1) carlos sainz jr. (2) chevrolet (2) citroen (1) civic (2) corvette (1) coupé (1) csajka (1) dacia (3) david coulthard (2) dio (9) dodge (1) dtm (1) e36 (1) e65 (1) E85 (1) EB 110 (1) etcc (1) f1 (3) f8 (1) f9 (1) felújítás (7) ferrari (1) fiat (5) fiesta (2) ford (3) formula 1 (2) formula renault 2.0 (2) formula renault 3.5 (2) fso (1) gaz (6) goldenblog2011 (1) groupb (1) gtr (1) gymkhana (2) honda (11) HP (1) hungaroring (5) hyundai (1) ifa (2) is350 (1) jean ragnotti (2) kenblock (2) kia (1) kiállítás (1) kombi (2) kulabéla (1) lada (6) lancia (1) latvia (1) leaf (1) legendás autók (1) lexus (1) Le Mans (1) lotus (1) m20 (2) m21 (1) m24 (1) m3 (1) m5 (1) maserati (1) Melkus (1) mercedes (1) michelisz (2) modell (79) moszkvics (4) motor (1) M GMBH (1) M roadster (1) nissan (1) niva (1) nomad (1) norbi (1) nysa (1) oka (1) p50 (1) p70 (1) Pannónia (1) pick up (2) pobeda (1) polonez (1) polski (3) porsche (2) raf (1) rally (2) Red Bull Racing (2) reklám (4) renault (1) Renault (1) Renault F1 (2) retroautók (65) robogó (7) rs125 (1) RS 1000 (1) rt/10 (1) samara (2) segítség (2) senna (1) simson (1) skoda (1) soul (1) sr50 (1) subaru (1) syrena (3) szavazás (1) tarpan (1) tatra (3) tavria (1) TL 250 F (1) tourist (1) trabant (2) traction avant (1) trans (1) tűzverdák (1) type 55 (1) uaz (2) veloster (1) veterán (1) videó (13) viper (1) volga (3) volvo (1) vörösiszap (1) warszawa (4) wartburg (7) welly (1) World Series by Renault (2) WSR (2) wtcc (2) yugo (1) z3 (1) z4 (1) zaporozsec (1) zastava (2) zaz (2) zengő motorsport (1) Zil (1) zuk (1) Címkefelhő

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

DTM, ahogy Én láttam

DTM, ahogy Én láttam

›
DTM, ahogy Én láttam

2014/7/05 : hangacsi Szólj hozzá!

Kicsit több mint egy hónappal ezelőtt újfent a Hungaroringen jártunk, ezúttal a DTM magyarországi futamának apropóján. Az alábbi posztban erről lesz egy kis beszámoló, sok képpel, kevés szöveggel.

Készültek videók is, de ezek még nincsenek nálam, majd valószínűleg egy későbbi posztban publikálom azokat is.

Kellemes nézelődést!

P1040551.JPG

A Ringre való utazás és megérkezés hasonló volt, mint a WTCC esetében, azzal a különbséggel, hogy egészen más jellegű szervezést tapasztalhattunk meg. Már ahogy a pályához értünk, sokkal jobban osztották el a parkolókban az autókat, nagyon gördülékenyen és szabályozottan ment minden, és sokkal jobb helyen tudtuk leparkolni az autót, mint a múltkor.

Ahogy lesétáltunk a parkolóból, egy sokkal komolyabbnak kinéző rendezvény bontakozott ki a szemünk előtt, mint a Túraautó világbajnokság esetében. Látszott, hogy a Gyártók sokkal nagyobb összeget fektetnek be a DTM-be, és ez a körítésen is meglátszott.

8 óra magasságában érkeztünk, és csak gyorsan tudtunk körbeszaladni a közelgő első verseny miatt, így a képek készítését későbbre terveztük. Itt el is követtük azt a hibát, hogy jó képeket ekkor tudtunk volna csinálni, ugyan is nagyon kevesen voltak a pályán és környékén. Sajnos később a nagy tömeg miatt a gyártók standjairól nem tudtunk jó képeket csinálni, a mi a fényképezési kedvemet is elvette.

Még az első verseny előtt azért szétnéztünk.

Az Audinál kezdtünk. A cég dolgozóinak egy hatalmas sátrat állítottak, és az autó felhozatal sem volt rossz. A középpontban Ekström tavalyi autója volt kiállítva, és a stand körül csupa csúcsmodell volt kiállítva.

P1040523.JPG

 

P1040527.JPG

 

P1040525.JPG

 

P1040522.JPG

 

P1040524.JPG

 

P1040526.JPG

 

P1040514.JPG

 

P1040512.JPG

 

P1040515.JPG

 

P1040513.JPG

 

P1040516.JPG

 

P1040511.JPG

 Volt S8-as: 

P1040528.JPG

 

P1040529.JPG

  

RS6-os 

P1040532.JPG

 

P1040533.JPG

 

P1040530.JPG

 

SQ5-ös

P1040538.JPG

 

P1040539.JPG

És egy RS5- is. 

P1040544.JPG

 

P1040542.JPG

 

P1040541.JPG

 

Aki Audis ruhákra vagy modellekre illetve különböző szuvenírekre vadászott, nem kellett üres kézzel távoznia. Mi poszterekkel, zászlókkal és kitűzőkkel távoztunk.

A közelben volt a Mercedes standja is, a másik két prémium német gyártóhoz képest nagyon komolytalanul. 3 Kecskeméten gyártott modell volt csak kiállítva, azok sem AMG modellek voltak, szuvenírt nem tudtunk szerezni, de Mercis ruházatot és egyebeket ők is árusítottak.

Utána jött a BMW, aki méretre a legnagyobb Standdal készült az eseményre. Talán az összes modelljük M-es változatát meg lehetett csodálni, alkatrészek is ki voltak állítva, és innen is poszterekkel illetve zászlókkal távoztunk.

 

Itt sajnos nem csináltunk ekkor képeket, mert menetközben elrajtolt az első betétfutam, így siettünk elfoglalni a helyeinket, de azért itt van néhány később készült kép:

 

P1040521.JPG

 

P1040519.JPG

 

P1040520.JPG

 

P1040518.JPG

 

P1040517.JPG

 Ezúttal a célegyenes vége felé, a Gold3-as szektorba vettünk jegyeket, így tökéletes rálátásunk volt az első kanyarra. Az autók tudásuktól függően nagyjából pont előttünk kezdték meg a lassítást, így eléggé szemmel látható volt a különbség a különböző technikák között.

 

A Maserati Trofeo kupa volt az első betétfutam, ahol 24, színüket kivéve teljesen egyforma, 488 lóerős V8-as Ferrari eredetű szívómotoros gépek vívnak öldöklő csatát a helyekért. Nem semmi teljesítményű gépek ezek, és a hangjuk hátborzongató. Ez egy fél órás futam volt. 

P1040487.JPG

 

P1040484.JPG

 

P1040488.JPG

 

P1040480.JPG

 

P1040479.JPG

 

P1040475.JPG

 

P1040478.JPG

 

P1040463.JPG

 

P1040456.JPG

 

P1040462.JPG

 

P1040458.JPG

 

P1040464.JPG

 

P1040470.JPG

 

P1040447.JPG 

Kb. 20 perc szünetet követően a német Porsche Carrera kupa 19 körös versenye következett. Némileg visszafogottabb hang jellemzi ezeket a gépeket a Maseratikhoz képest, de nagyon jó volt ez a verseny is.

 

P1040504.JPG

 

P1040493.JPG

 

P1040491.JPG

 

P1040494.JPG

 

P1040507.JPG

 

P1040495.JPG

 

P1040501.JPG

 

P1040499.JPG

 

P1040506.JPG

 

P1040500.JPG

 

P1040508.JPG

 

 

Újabb bő húsz perc múlva a Formula 3 Európa bajnokság futama következett. 21 körös volt a verseny, ahol 25 pilóta állt rajthoz a 2 literes, szívó motoros formula autókkal. Ez nem volt túl izgalmas, láthatóan próbálták a fiatal pilóták a soron következő futamhoz egyben tartani a technikát.

 Ezen a futamon nem készítettem képeket, mert a fényképezőhöz csak egy akksi volt és kezdett drasztikusan leesni a töltöttségi szint, és inkább a későbbiekre spóroltam az energiával.

 A futam után majd kétórás szünet következett, amit csak az élményautóztatás szakított meg. Az Audi és a Mercedes egy tavalyi autót vetett be erre a célra, míg a BMW egy E30 M3-at, egy M635CSI-t és egy GT3-as M3-mal szórakoztatta a tehetős utasokat.

 Ekkor szétnéztünk újra a kiállítási területen, ahol a hatalmas tömeg miatt csak alig néhány kép készült, ekkor lehetett a gyönyörű Gridgirl-ökkel is fotózkodni.

P1040510.JPG

 13:30-kor a Dtm mezőnye megkezdte a felvezető kört, majd a nagyon látványos és kiélezett küzdelmet a 41 körös futamon.

 Fantasztikusan látványosak ezek a gépek, furcsán néz ki a nyitott DRS, olyan mintha le lenne törve a hátsó szárny. A V8-as szívó motorok üvöltése lúdbőröztető, szépek a gázelvételkor és visszaváltáskor kicsapó lángnyelvek az oldalt kivezetett kipufogókon.

 

P1040545.JPG

P1040546.JPG

P1040547.JPG

P1040548.JPG

P1040550.JPG

P1040551.JPG

P1040553.JPG

P1040554.JPG

P1040555.JPG

P1040556.JPG

P1040562.JPG

P1040565.JPG

P1040567.JPG

P1040568.JPG

P1040572.JPG

P1040573.JPG

P1040575.JPG

P1040583.JPG

P1040586.JPG

P1040592.JPG

P1040593.JPG

P1040597.JPG

P1040598.JPG

P1040608.JPG

P1040609.JPG

P1040611.JPG

  

15:25-kor egy újabb Maserati Trofeo kupa következett. Ezúttal 60perces volt a futam, kötelező pilótacserével. Itt sokkal agresszívebben vezettek a versenyzők, mint az első futamon, sokkal több előzést láthattunk. Nagyon izgalmas volt.

P1040617.JPG

 

P1040618.JPG

 

P1040620.JPG

 

P1040621.JPG

 

P1040622.JPG

 

P1040625.JPG

 

P1040626.JPG

 

P1040630.JPG

 

P1040631.JPG

 

P1040632.JPG

 

P1040641.JPG

 

P1040646.JPG

 

P1040649.JPG

 

P1040654.JPG

 

P1040656.JPG

 

P1040663.JPG

 

P1040665.JPG

 

P1040666.JPG

 

P1040667.JPG

 

P1040676.JPG

 

P1040684.JPG

 

P1040686.JPG

 

P1040691.JPG

 

P1040704.JPG

 

P1040705.JPG

 

P1040706.JPG

 

P1040707.JPG

 

P1040717.JPG

 

P1040718.JPG

 

P1040719.JPG

 

P1040720.JPG

 

P1040721.JPG

 

P1040722.JPG

25 perccel a Maserati kupa után a nap utolsó versenye következett, ahol újra az F3-asok álltak rajthoz egy 35perces verseny erejéig. Itt is, mivel utolsó verseny volt a hétvégén, szemmel láthatóan bevállalósabbak voltak a pilóták, ahol szép előzések, kicsúszások, összeakadások voltak. A verseny vége felé elkezdett esni az eső, és a Safety Car is pályára került, majd néhány körrel később a pálya folyamatosan romló állapota miatt a biztonsági autó mögött piros zászlóval szakították félbe a versenyt.

 

P1040723.JPG

 

P1040725.JPG

 

P1040726.JPG

 

P1040733.JPG

 

P1040737.JPG

 

P1040739.JPG

 

P1040740.JPG

 

P1040743.JPG

 

P1040744.JPG

 

P1040745.JPG

 

P1040746.JPG

 

P1040751.JPG

 

P1040764.JPG

 

P1040765.JPG

 

P1040766.JPG

 

P1040768.JPG

 

P1040774.JPG

Ekkor mi is gyorsan a kocsi felé vettük az irányt, és a nagyon jól koreografált forgalomirányításnak köszönhetően gyorsan el tudtuk hagyni a pályát.

A hazaút teljesen eseménytelenül telt, kellemesen elfáradva, nagyon jó élményekkel gazdagodva tértünk haza.

Jövőre visszatérünk!!!!

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • WTCC Hungaroring 2015 - Kis élménybeszámoló WTCC Hungaroring 2015 - Kis élménybeszámoló
  • BMW Z4 E85 BMW Z4 E85
  • Legendás Autók Chevrolet Nomad Legendás Autók Chevrolet Nomad
  • Veterán Autók Kiállítása Veterán Autók Kiállítása
  • Retroautók Barkas B1000 HP Retroautók Barkas B1000 HP

A bejegyzés trackback címe:

https://hangacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr566475037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard