Hangácsi blogja

Hangácsi blogja

Autóbuzéria, ahogy nekem tetszik.

Top 5

  1. Dio felújítás 3. rész
  2. A várva-várt Senna film, magyar felirattal! Frissítve!!!
  3. Dio felújítás 4. rész - Az utolsó poszt
  4. Dio felújítás 2. rész
  5. Dio felújítás 1. rész

Keresés

Blogajánló

Halászlé helyett fotózni mentünk Bajára. Kétszer is! Ahogy a cím is mutatja, ebben az írásban Bajára látogatunk, először 2023. decemberében, majd 2024 júliusában, elsősorban buszokat kattintgatni, de azért a halászléről sem feledkeztünk meg. Előbbiekről szól a mai bejegyzés: A néhai Bács Volán felségterületének központját adó Baja különös helyet… buszvonal.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2015 október (1)
  • 2015 május (2)
  • 2015 március (1)
  • 2014 december (3)
  • 2014 november (1)
  • 2014 október (2)
  • 2014 szeptember (6)
  • 2014 augusztus (2)
  • 2014 július (2)
  • 2014 június (1)
  • 2014 május (3)
  • 2014 április (4)
  • Tovább...

Címkék

1/24 (13) 1/43 (65) 104 (1) 105 (2) 1100 (1) 1102 (1) 111 (1) 1203 (1) 125p (3) 126p (2) 13 (1) 1310 (1) 1500 (1) 200 (1) 2014 (4) 2015 (1) 203 (2) 2101 (1) 2109 (1) 2141 (1) 2203 (1) 237 (1) 24 10 (1) 311 (2) 312 (1) 313 (1) 353 (3) 356B (1) 400 (1) 407 (1) 408 (1) 45 (1) 452 (1) 469 (1) 601 (1) 603 (1) 603 1 (1) 613 (1) 67b (1) 69 (1) 745i (1) 750 (1) 911 (1) 968a (1) af34 (8) árvíz (1) audi (2) auto gp (1) awz (1) a 07 (1) b1000 (2) barkas (2) bburago (9) bis (1) bmw (6) bosto (1) bugatti (2) c5 (1) cabrio (2) camping (1) carlos sainz jr. (2) chevrolet (2) citroen (1) civic (2) corvette (1) coupé (1) csajka (1) dacia (3) david coulthard (2) dio (9) dodge (1) dtm (1) e36 (1) e65 (1) E85 (1) EB 110 (1) etcc (1) f1 (3) f8 (1) f9 (1) felújítás (7) ferrari (1) fiat (5) fiesta (2) ford (3) formula 1 (2) formula renault 2.0 (2) formula renault 3.5 (2) fso (1) gaz (6) goldenblog2011 (1) groupb (1) gtr (1) gymkhana (2) honda (11) HP (1) hungaroring (5) hyundai (1) ifa (2) is350 (1) jean ragnotti (2) kenblock (2) kia (1) kiállítás (1) kombi (2) kulabéla (1) lada (6) lancia (1) latvia (1) leaf (1) legendás autók (1) lexus (1) Le Mans (1) lotus (1) m20 (2) m21 (1) m24 (1) m3 (1) m5 (1) maserati (1) Melkus (1) mercedes (1) michelisz (2) modell (79) moszkvics (4) motor (1) M GMBH (1) M roadster (1) nissan (1) niva (1) nomad (1) norbi (1) nysa (1) oka (1) p50 (1) p70 (1) Pannónia (1) pick up (2) pobeda (1) polonez (1) polski (3) porsche (2) raf (1) rally (2) Red Bull Racing (2) reklám (4) renault (1) Renault (1) Renault F1 (2) retroautók (65) robogó (7) rs125 (1) RS 1000 (1) rt/10 (1) samara (2) segítség (2) senna (1) simson (1) skoda (1) soul (1) sr50 (1) subaru (1) syrena (3) szavazás (1) tarpan (1) tatra (3) tavria (1) TL 250 F (1) tourist (1) trabant (2) traction avant (1) trans (1) tűzverdák (1) type 55 (1) uaz (2) veloster (1) veterán (1) videó (13) viper (1) volga (3) volvo (1) vörösiszap (1) warszawa (4) wartburg (7) welly (1) World Series by Renault (2) WSR (2) wtcc (2) yugo (1) z3 (1) z4 (1) zaporozsec (1) zastava (2) zaz (2) zengő motorsport (1) Zil (1) zuk (1) Címkefelhő

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

WTCC Hungaroring 2015 - Kis élménybeszámoló

WTCC Hungaroring 2015 - Kis élménybeszámoló

›
WTCC Hungaroring 2015 - Kis élménybeszámoló

2015/5/04 : hangacsi Szólj hozzá!

Az elmúlt hétvégén újra hazánkba látogatott a WTCC mezőnye. Vasárnap kilátogattunk a Hungaroringre, erről szól ez a picike élménybeszámoló most.

dscn1506.JPG

Azt hiszem most már írhatom, hogy szokás szerint reggel indultunk útnak, ami megint eseménytelen volt.

Annyi kellemetlenségünk adódott, hogy reggel még napsütésben indultunk, de később borús lett az idő, ami végigkísérte a napunkat. Hosszú idő után először bíztunk az időjárás előrejelzés pontosságában, de ez hiba volt.

Fél 9 előtt nem sokkal értünk ki a pályára. Rögtön elfoglaltuk a helyünket a Zengő boxxal szemben a lelátón, majd a tribün mögötti területen kezdtük a nézelődést.

Úgy gondolom, hogy a szervezők idén sem használták ki kellően a rendelkezésükre álló helyet, főleg a tavalyi DTM-hez és a WSR-hez mérten, de azért volt pár érdekesség itt is.

Először a Citroen sátrát néztük meg, de ott nagy bánatomra most versenyautó nem volt, csak sima utcai kocsik egy nagyon profi szimulátor és egy batak társaságában.

Utána Zengőék demó Hondáját néztük meg, természetesen nem maradhatott el a mellette való fotózkodás sem.

dscn1519.JPG

dscn1521.JPG

dscn1523.JPG

Mellette egy alaposan megemelt Ford F350 Pick Up volt, ami mellett a méreteit érzékeltetve szinte kötelező volt a pózolás.

dscn1522.JPG

dscn1524.JPG

dscn1526.JPG

dscn1527.JPG

Ezután a hungaroringi élményvezetéshez kapcsolódó autókból volt egy kisebb kiállítás:

A képre kattintva galéria nyílik!

Az Audi hangját megpróbáltam videóra venni, több-kevesebb sikerrel:

 

Ott volt még a Szalay Dakar Team kamionja is

dscn1532.JPG

Illetve Kiss Norbi Kamion Európa Bajnok versenygépe is

dscn1533.JPG

Ezen kívül a motoros akadémia motorjai, illetve néhány cég sátra foglalta el a terület egy részét, és természetesen itt voltak a csapatruhákat árusító cégek sátrai is.

A Zengő Shop mellett is kellett fotót csinálnunk:

dscn1554.JPG

Úgy gondolom jól állna a páromnak ez a Honda! :)

Miután itt mindent megnéztünk, amit érdekesnek találtunk, visszamentünk a lelátóra, ahonnan már csak vattacukorért jöttünk el.

Nem kellett sokat várnunk az ETCC első futamának rajtjára

dscn1567.JPG

 

Izgalmas verseny volt, főleg, hogy Ficza Feri nyert, bár a Ford Fiestákat én nem engedném együtt ezzel a mezőnnyel. Tavaly is sok problémát okoztak, és idén is sokszor útban voltak a lekörözésekkor.

Félreértés ne essék, nincs bajom a kisebb kategóriákkal, csak akkora a tempó és tudásbeli különbség, hogy szerintem nincs helyük a pályán egy időben a többi kategória autóival és versenyzőivel.

A második futamra sem kellett sokat várni, ami talán még az elsőnél is izgalmasabbra sikeredett, itt Ficza 2. helyen ért célba.

dscn1596.JPG

 

Nem sokkal ezt követően már az Auto GP mezőnye készülődött a második versenyükre. Mióta magyar pilóta nincs a mezőnyben nem igazán követem figyelemmel ezt a sorozatot, de sajnálatos volt, hogy vasárnap csak kilencen álltak fel a rajtrácsra. Azért a versen izgalmas volt, és az autók hangja hátborzongató. Kinek jó, kinek rossz értelemben.

dscn1611.JPG

 

 

Ezek után kezdődött a legfontosabb esemény, a WTCC mezőnye is felállt a rajthoz.

Itt látványosan nagyobb volt a tömeg a rajtrácson:

dscn1618.JPG

dscn1628.JPG

Elég jó kis versenyt láttunk, bár nem sikerült mindenkinek elsőre elfoglalnia a rajthelyét így megismételték a felvezető kört. Norbi szempontjából azt hiszem tisztes helytállást láthattunk, a biztos pontszerzésre ment rá, és vigyázott a technikára a második futamra.

 

 

A második futam fantasztikusan alakult. Norbi rajt-cél győzelmet aratott. Végig a kezében tartotta a versenyt, és ekkora előnnyel privát versenyző még nem nyert futamot a WTCC történetében.

 

 

Ez után volt még egy Kia Lotos Cup. Ezt már nem néztük végig, mert szerettünk volna lehetőleg gyorsan kiérni a parkolóból és hamar hazaérni, illetve a komoly versenyautók után nagyon lassúnak tűntek ezek a kis Kia Picantók.

Összességében egy kellemes napot zártunk, nekem tetszett az idei verseny is. Párom most volt először ilyen rendezvényen, de nem utoljára!

Jövőre is itt leszünk!

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Boldog Új Évet!!! Boldog Új Évet!!!
  • Boldog Karácsonyt 2014 Boldog Karácsonyt 2014
  • Chevrolet Corvette C5 Chevrolet Corvette C5
  • Veterán Autók Kiállítása Veterán Autók Kiállítása
  • DTM, ahogy Én láttam DTM, ahogy Én láttam

A bejegyzés trackback címe:

https://hangacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr367429904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard